Gent heeft haar laatste match voor de winterstop gewonnen met 2-0 van Westerlo. Wilfried Kanga was na de match een tevreden man. Kanga kan zo met een gerust hart de winterstop in. Na zo'n lange periode van droogte is deze driepunter van groot belang. Iedereen zal hier een extra boost door krijgen. Het doet deugd om zo de winterstop in te gaan en nadien de terugronde aan te vatten. Kanga was zelf weer belangrijk in het spel van Gent. Ik probeer altijd hard te werken om de ploeg te helpen, deze match was daar geen uitzondering op. Offensief en defensief steek ik de armen uit de mouwen. Dat het vandaag een verdiende overwinning opleverde, maakt het nog mooier. Ik ben blij voor de ploeg. Gent speelt haar volgende wedstrijd op 15 januari, een kwartfinale in de Croky Cup tegen Anderlecht. De ploeg van Hein Vanhaezebrouck zal zich moeten bewijzen tegen de Brusselaars. De match tegen Anderlecht belooft spannend te worden. Gent heeft al een aantal keer tegen Anderlecht gespeeld en weet wat ze kunnen verwachten. De ploeg van Vanhaezebrouck zal alles moeten geven om de overwinning binnen te halen. De supporters van Gent zullen ongetwijfeld massaal aanwezig zijn om hun ploeg aan te moedigen. De sfeer in het stadion zal elektrisch zijn. Gent zal moeten zien te profiteren van de thuissituatie om de overwinning te behalen.
Terugblik
Gent wint laatste match met 2-0 van Westerlo
Gent wint laatste match voor winterstop met 2-0 van Westerlo, Wilfried Kanga tevreden
Gent Hub